10 Ağustos 2010 Salı

Geri Sayım Başladı...İlk Hafta Sonucu -3 Kilo

Evet. Şu yazıya başlarken geçen haftaya göre daha hafifim. Deniz ve hava sıcaklığının eşit olduğu çok sıcak günlerde ciddi bir emek sarf etmekteyim diyete bağlı kalabilmek için!! Başlıkta da belirttiğim gibi ilk hafta sonunda 3 kilo vermeyi başardım. Başlangıç için kesinlikle çok iyi. Zaten Dr.Ünsal Bayraktar la konuştuğumuz gibi, acelemiz yok veya kimseyle bir şey yarıştırmıyoruz haftalık verilen miktar olarak. Amaç totalde güzel rakamlara ulaşmak.

Bir gazdır başladık ve devam ediyoruz. Ediyoruz diyorum, ilk hafta yaşadığım yeşil dünyanın sınırlarını marul vb. şeyleri yiyerek sonuna kadar keşfettiğim zor zamanlarda, benimle yemek masasını paylaşan arkadaşlarıma sesleniyorum buradan. O muhabbetler olmasa, o tatsız tuzsuz yağsız salata dağlarını yiyip bitirmek mümkün olmazdı. Gazlı içecek sıkıntısı malesef devam ediyor.


Maden suyu içerek bu durumu telafi etmeye çalışıyorum ama pek tatmin edici değil. Maden suyu deyip geçmeyin. Kolanın replacementi olarak kullanmaktayım şu sıralar. Hani şimdi diceksiniz ki buzz gibi bi kutu cola nın kapağını açtıktan sonraki ilk yudumunda boğazınızı yaktığında uyandırdığı mutluluğu maden suyunda bulabiliyor musun? Tabii ki hayır ama hayal ediyorum. Hahaha :) Maden suyu ve hayal etmek derken, motivasyonu arttırır diye şu yandaki resmi hatırlıyorum. İyi bişi ki, şu güzelim kız da onun için içiyor demek ki!! Evet pek de güzel. Ne maden suyu mu, hadi canım ya :D

Öğleden sonra ve akşam günde 2 tane içince çiçek gibi oluyorum. Hem de 0 kalori! İlk hafta üzerine çok sölenecek birşey yok. Yemediğimiz ortada. Neyseki 2. hafta yemek programında dişe dokunur şeyler mevcut. Bu 2. haftadan daha umutluyum. Açlık olayını hissetmiyorum pek. Mide küçüldü gibi. Bol bol su içiyorum, 3-4 litreyi rahat buluyorum. Yukarıdaki resim fazla söze gerek bırakmadığı için bu yazıyı tamamlıyorum. Arkadaş maden suyu bu kadar mı güzel içilir ya :)

Aç Adamın Notu: 2 kelime de olsa destekler çok önemli. Yürürken fast food zincirlerinin kapısına doğru yöneldiğimde aklıma gelen ilk şey destekler. Hadi bakalım iyi başladık, gerisi gelecek!!

3 yorum:

Unknown dedi ki...

dostum şu salata dağlarından bir yiyelim beraber hafta içi öğlen!

seni aricam. olmadı alıcam elime bi bağ marul bi de limon kapına gelecem. gonül isterdi araya çiköfte de olsun ama olmaz.

sevgiler ve +rep

kocas

Ilker Tuncay dedi ki...

turanım aynen devam, bu sıcaklarda zaten fast food çekilmez hiç...

Bol bol sebze ve salata, yanına meyve suyu, ardından maden suyu bu mevsimde candır...

Gh dedi ki...

saglikli hissetmek ve yemek gibisi yok turan. benden sana tam destek !