1 Ağustos 2010 Pazar

Ve Yeniden Başlıyorum

Ve  yeniden başlıyorum.. Uzman doktor kontrolünde uzun bir maratona başlıyorum yarın itibariyle. Yakın çevremdekilerin sağladığı motivasyon sayesinde yemekten arta kalan zamanlarda üzerinde düşündüğüm fast food dan uzak, sağlıklı yaşam parolası doğrultusunda yeni bir döneme adım atmak üzereyim. Her işte olduğu gibi bu konuda yapacam diyip yarı yolda kalmak çok kolay. Hele evinize MC 15 dakikada geliyorsa daha da zor. Dediğim gibi yakın çevrem çok belirleyici oldu bu kararımda. Bu çekirdek ekibin desteği sayesinde psikolojik olarak bu işe kendimi hazır hissediyorum.

Gelelim kritik sorulara. İyi güzel diyete başlıyorsun da, peki hangi rakamdan başlıyorsun bu işe akla gelen ilk soru. Özel hayata saygı çerçevesinde bu bilgiyi en son açıklıcam gibime geliyo. Zaten her hafta sonunda verdiğim kilolar sene sonunda toplanınca ortaya çıkacak total rakam durumun ciddiyetini gözler önüne serecektir.

Bir diğer kritik soru da e peki nası bir süreç olacak? Hiç kola içmeyen, fast food un f sini daha sevmeyen ve sporun her dalıyla ilgilenen biri olarak bu işin pek de zor olacağını düşünmüyorum.

Şu kola olayını aşmam lazım. Cidden bir mutluluk kaynağı. Kola elimdeyken kendimi Messi gibi hissediyorum. Ne alaka? Bilemedix. İlk dönemlerde maden suyu ciddi bir alternatif olabilir, rüzgar enerjisi gibi.

Bakaım ne gibi zor zamanlar olacak, hep beraber buradan okuyucaz, okumakla kalmıcaz destek olucaz. Destek çok önemli. Nasıl destek? Her türlü destek.

5 yorum:

göker dedi ki...

her turlu yaparsin genc

Ac Misin? dedi ki...

yes yes!!!!

Adsız dedi ki...

diyet cola iç:)

Adsız dedi ki...

yürü turanım, arkandayız - pasha

Diane dedi ki...

ben cola.yi cok gec kesfettim. yasim cok buyuk olmamakla beraber 17 yasima kadar hic cola icmedim.. 17 yasimda diet colaya basladim ve o gude beri bagimlilik oldu.
ancak diyetisyene gittigimde gunde 3 birim kafein tuketebilecegimi soleyledi, 3 birim yani bir cola + 2 kahve ya da 2 kahve + cola vs vs..
ama ben diyete son verdikten sonra kendi irademle colayi da kahveyi de gundebire indirdim.
aslinda ogunlerle bagdastirinca daha bi yardici oluyor. mesela benim icin cola= ogle yemegi.
ama kesinlikle maden suyu iyi bir alternatif .. ! destekliyorum